.

Utvärdering av Tisdagskonferenserna ht 2019

Hej!

Tack för att du besöker oss. Genom att fylla i denna 5-10 minuters enkät hjälper du oss nå bästa möjliga resutlat.

Säkrad
1

Vad tycker du om terminens upplägg för tisdagskonferenserna?

dvs variationen av: infokonferens + tid för eget arbete - kort info & bokcirkel - EHT-möten
2

Hur tycker du att kvalitetsarbetet denna höst dvs bokdiskussionerna kring 'De fem stora' fungerar?

Välj ett eller flera svar
3

Hur tycker du att det fungerar då vi har kortare Infokonferens och tid för eget arbete?

Välj ett eller flera svar
4

Hur tycker du att det fungerar då vi har EHT-möten F-1, 2-3, 4-6?

Välj ett eller flera svar
5

Vad upplever du har fungerat bra med terminens EHT-möten?

6

Hur anser du att EHT-mötena kan bli bättre kommande termin?

7

Upplägget denna höst på Infokonferenserna är att Johanna är ordförande och Mia är sekreterare. Hur önskar du att vi gör under vt 2020?

Välj ett eller flera svar
8

Anser du att du får den information du behöver under konferenstiderna med detta upplägg

9

Har du önskemål om vad kvalitetsarbetet ska fokusera på nästa termin? Ge exempel!

10

Har du något övrigt som du önskar tillägga!