Beste,
Mijn naam is Marte van Lingen en ik doe onderzoek naar het digitale welzijn van medewerkers in de zorg.
De digitalisering zorgt voor veel voordelen, het gebruik van AI neemt administratieve taken over en geeft meer tijd voor de mens. Maar het brengt ook zijn nadelen, want hoe werkt het nou precies? En wat doet het met uw werkplezier?
Ik ben dus benieuwd naar uw eigen ervaringen met digitale tools en welk gevoel dit meebrengt. Niet hoe u vindt dat het de zorg verbeterd, wel kan dit er natuurlijk mee te maken hebben.
De enquête heeft 8 vragen, 2 voor persoonlijke informatie en 6 die ingaan op de digitale welzijn.
Alvast bedankt!