Syftet med ett gruppkontrakt är att vi ska göra gör en gemensam överenskommelse om villkoren för samarbetet i gruppen.
Jag tänker att vi alla först tar ställning till dessa frågor här (anonymt) och så diskuterar vi det gemensamt under mötet imorgon.