.
Inversteringsrådet
Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i följande enkät.
Börja
Säkrad
Survio
Inversteringsrådet/klubben - så här tycker jag
1
Skriv 3 st drivkrafter för mig att vara med Investeringsrådet
Vad är det för drivkrafter, som gör att du vill vara med i Investeringsrådet. Vikta dina svar med 100, 50, 25
2
I vilken form tycker jag att investeringsrådet skall drivas
Välj ett svar
Klubbtänk med medlemsavgift
Förening
Bolagform
Annan...
3
Skriv gärna lite mer utförligt här, om du vill förtydliga fråga 2 eller har en egen idé
4
Det fanns flera olika förslag på inriktningar. Så här tycker jag.
Välj ett eller flera svar
Investeringar mogna bolag/generationsskifte
Stöd för plötsliga händelser/utgifter
Köpa befintliga bolag och bli ägare
Bli kompetenspartner (styrelsearbete, specialister mm) mot kompensation
Annan...
5
För ett klubbmedlemskap kan jag tänka mig att betala per år
Det kom upp en ide om att Investeringsrådet skulle drivas som en klubb. Vad anser du att ett medlemskap skulle kosta?
6
Detta är vad jag är intresserad att investera genom Investeringsrådet. (Faktiska kronor/kompetens)
Här skiver du både belopp om så är fallet och annat dvs kompetens.
Skicka