.

Inversteringsrådet

Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i följande enkät.

Säkrad
Inversteringsrådet/klubben - så här tycker jag
1

Skriv 3 st drivkrafter för mig att vara med Investeringsrådet

Vad är det för drivkrafter, som gör att du vill vara med i Investeringsrådet. Vikta dina svar med 100, 50, 25
2

I vilken form tycker jag att investeringsrådet skall drivas

Välj ett svar
3

Skriv gärna lite mer utförligt här, om du vill förtydliga fråga 2 eller har en egen idé

4

Det fanns flera olika förslag på inriktningar. Så här tycker jag.

Välj ett eller flera svar
5

För ett klubbmedlemskap kan jag tänka mig att betala per år

Det kom upp en ide om att Investeringsrådet skulle drivas som en klubb. Vad anser du att ett medlemskap skulle kosta?
6

Detta är vad jag är intresserad att investera genom Investeringsrådet. (Faktiska kronor/kompetens)

Här skiver du både belopp om så är fallet och annat dvs kompetens.