Hej!
Sjömagasinet har kontaktat oss om hur vi ser på deltagande vid luncherna. När vi är så få som förnärvarande behöver de höja priset. Ett annat alternativ som de erbjuder är att vi byte mötesdag till torsdag, då de har andra kunder med liknande upplägg, vilket gör att de kan hålla nere priset.
Genom att svara på enkätfrågan ger du oss i styrelsen en grund för fortsatta diskussioner med dem.