.

4.Lk OHR

Oppilaiden mielipide kysely luokan toimivuudesta

Turvattu
4.LK OHR 10.11.2022
1

Minusta on kiva tulla kouluun

0
täysin erimieltä
täysin samaa mieltä
2

Luokassamme on hyvä ilmapiiri

0
täysin eri mieltä
täysin samaa mieltä
3

Minulla on kavereita koulussa

Valitse yksi tai useampi vastaus
4

Koulun aikuiset ovat tasapuolisia kaikille

monta tähteä aikuiset ansaitsevat?
5

Tiedän kenelle menen juttelemaan jos on harmeja

Löytyykö sinulta aikuista kenelle uskallat puhua, jos kouluasiat mietityttää
0
En oikein tiedä kuka osaisi auttaa
Tiedän heti kenelle koulun aikuiselle kerron huoleni
0
En oikein pysty sanomaan ääneen jos minua jokin vaivaa
Juttelen viimeistään kotona, jos koulussa jokin mietityttää
6

Minua kuunnellaan koulussa

0
ei, tuntuu että aikuisilla on aina jotain muuta tekemistä
kyllä, aikuiset kuuntelevat
7

Oletko huomannut kiusaamista luokassa

Valitse yksi tai useampi vastaus
8

Uskallan kertoa aikuisille jos näen kiusaamista

0
En
Kyllä
9

Kun olen kertonut kiusaamisesta, onko siihen puututtu?

Onko aikuiset ottaneet tosissaan ja puuttuneet asiaan
10

Koen, että voin vaikuttaa siihen mitä koulussa tapahtuu

Valitse yksi tai useampi vastaus
11

Oppitunneilla on hauskaa

0
Ei, en oikein jaksaisi opiskella
On, minusta on kiva olla koulussa
0
Luokassa on vaikea keskittyä
Tunneilla on rauhallista
12

Minulle annetaan palautetta

Kerrotaanko jos olet onnistunut jossain asiassa erityisen hyvin.
0
En oikein tiedä, kun ei kukaan ole sanonut mitään
kyllä!
0
Eipä ole väliä.
Olisi kiva kuulla, että onnistun
13

Terveisiä koulun aikuisille

Kerro vinkkejä, toiveita tai jotain mikä mietityttää
4.LK OHR 10.11.2022