.

Undersøgelse om patientoplevelse som lægesekretær

Kære hr. eller fru, venligst brug et par minutter af din tid på at udfylde det følgende spørgeskema.

Sikret
1

Hvordan foretrækker du at blive modtaget som patient i transit?

Vælg den mulighed, der bedst beskriver din præference.
2

Hvor tilfreds var du med din seneste oplevelse som patient i transit hos lægesekretæren?

Vurder din tilfredshed på en skala fra 1 til 10, hvor 1 er meget utilfreds og 10 er meget tilfreds.
3

Hvordan kan vi forbedre din oplevelse som patient i transit?

Beskriv dine forslag eller kommentarer her.
4

Føler du dig velkommen, når du besøger lægesekretæren som patient i transit?

Vælg det svar, der bedst afspejler din følelse.
5

Er der noget specifikt, vi kan gøre for at forbedre din ventetid som patient i transit?

Din feedback er værdifuld for os. Del dine tanker her.
6

Hvor vigtigt er det for dig at føle dig set og hørt under dit besøg som patient i transit hos lægesekretæren?

Vurder vigtigheden på en skala fra 1 til 5, hvor 1 er mindre vigtigt og 5 er meget vigtigt.
7

Hvordan vurderer du kommunikationen med lægesekretæren under din seneste oplevelse som patient i transit?

Del din mening om kommunikationen her.
8

Hvilken effekt har en venlig velkomst på din samlede oplevelse som patient i transit?

Vælg det svar, der bedst beskriver din opfattelse.
9

Har du oplevet situationer, hvor du ikke følte dig set eller hørt som patient i transit hos lægesekretæren?

Vælg det svar, der bedst passer til din erfaring.
10

Hvad kan vi gøre for at skabe en mere positiv oplevelse for dig som patient i transit hos lægesekretæren?

Dine forslag er værdifulde for os. Del dine tanker her.