.

Enquête vwo 3 leren en huiswerk

Beste leerlingen, wij zijn een groep leerlingen uit vwo 3 en wij hebben een enquête gemaakt over leren en huiswerk. Wij willen jullie vragen om deze in te vullen en eerlijk te zijn, Alvast bedankt voor het invullen.

Beveiligd
1

Hoeveel tijd spendeer je aan leren/ huiswerk?

2

Welk vak vind je het moeilijkst om te leren en waarom?

3

Waar leer je het meest?

Kies 1 antwoord
4

Waar maak je het meest je huiswerk?

Kies 1 antwoord
5

Vind je dat je te veel huiswerk/leerwerk hebt?

Kies 1 antwoord
6

Op welke manier leer je het liefst en hoezo? (bijv. samenvatten)

7

Wat vind Jij van het niveau van het huiswerk

Kies 1 antwoord
8

Hoe vaak maak jij je huiswerk op tijd?

Kies 1 antwoord
9

Heb je door huiswerk nog genoeg tijd om leuke dingen te doen buiten school?

Kies 1 antwoord
10

Vind jij dat je genoeg tijd hebt voor huiswerk en leren?

Kies 1 antwoord
11

gebruik je chat gpt voor je huiswerk?

Kies 1 antwoord
12

Hoe vaak gebruik je chat gpt voor je huiswerk?

Kies 1 antwoord
13

Krijg je in de les genoeg tijd voor huiswerk?

Kies 1 antwoord
14

Plan je specifieke keuzeuren in om huiswerk te maken?

Kies 1 antwoord
15

Hoeveel aantekeningen heb je voor huiswerk vergeten?

Kies 1 antwoord
16

Wat vond je van deze enquête?