Beste leerlingen, wij zijn een groep leerlingen uit vwo 3 en wij hebben een enquête gemaakt over leren en huiswerk. Wij willen jullie vragen om deze in te vullen en eerlijk te zijn, Alvast bedankt voor het invullen.