.

Samen werken we eraan

Dag collega's

Jullie kennen mij als Sabine van de personeelsadministratie, preventie, vertrouwenspersoon.  En niet te vergeten : als collega.  

Ik heb een vragenlijst opgesteld met een iets andere insteek dan je misschien gewend bent: met de focus enkel op het positieve !

Natuurlijk weet ik dat er altijd heel wat verbeterpunten zijn.            Die krijgen zeker hun plek in de aanpak – maar ik ben ervan overtuigd dat het minstens zo waardevol is om stil te staan bij wat er wél goed gaat.   Wat werkt, wat inspireert en wat maakt dat je hier graag werkt?

Door samen te benoemen wat we waarderen op de werkvloer, bouwen aan een sterke, positieve basis.

En neen,  je bent niet verplicht om deze korte vragenlijst in te vullen,  maar als jij iemand bent die roept om (en dus hoopt op) positieve stapjes  1 voor 1 dan ben je het eigenlijk aan jezelf verplicht om mee te doen.  Of misschien ben je al tevreden maar besef je dat er altijd ruimte is voor verbetering, ook dan kan je een heel waardevolle bijdrage doen door de  lijst in te vullen.

Dikke gemeende dankjewel om mee te werken.

Sabine

Beveiligd
1

Je werkt graag met kinderen en je bent tevreden dat je loon op tijd gestort wordt ? Waarschijnlijk wel. Maar benoem drie positieve punten die eigen zijn aan ONZE organisatie en die voor jou een reden zijn om te werken voor De Mereltjes.


2

Op welke momenten voel je de meeste voldoening op je werk ?

3

Welke taken van jouw functie doe je het liefst ?

4

Heb je één of meerder collega's die je ook al vriend(en) beschouwd ?

Kies één of meer antwoorden