.

Sommarenkät läkare vo Kvinnosjukvård/förlossning

Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i följande enkät.

Säkrad
Sommarenkät Läkare vo. Kvinnosjukvård/förlossning
1

1. Vad har fungerat bra i sommar?

2

2. Vad har fungerat mindre bra?

3

3. Gick det att lösa det som fungerade mindre bra?

4

4. Hur har det fungerat med gynop i väst?

5

5. Hur har det fungerat med obstetrikop i väst?

6

6. Hur har snitt planeringen fungerat (maxsnitt: må 5, ti 2, on 5, to 2, fr 4)

7

7. Hur har det fungerat med excerser?

8

8. Är det något som vi borde planera annorlunda till nästa sommar?

9

9. Var det någon vecka som var värre än andra?

10

10. Hur utvilad känner du dig efter sommaren? Skala 1-10