Hej!
Jag vill veta hur du trivs i skolan och om du upplever att du hänger med i undervisningen!
Tack för dina svar!
Jag undersöker hur elever uppfattar sin skola. Dina svar kommer hjälpa mig att sammanställa om elever i årskurs 4 upplever sin skola som en skola för alla.
Om du undrar något får du gärna höra av dig!
Sabina.arbratt@hotmail.com