.

Gesprekken en ASP

Hallo allemaal,

In 2024 is iedereen gevraagd voor de planning de taken te nummeren van leukst naar minst leuke taak. Hieruit kwam naar voren dat de taken 'gesprekken' en 'asp' als het minst leuk worden ervaren. Nu willen we in kaart brengen waar dit aan ligt en hoe we deze taken leuker kunnen maken.

Neem alsjeblieft een paar minuten de tijd om de volgende enquête (10 vragen) in te vullen.

Let op! Eerst wat vragen over de taak 'gesprekken', daarna wat vragen over de taak 'ASP'

Als je nog vragen hebt, stel ze aan de co's of Jorina

Beveiligd
1

In de enquete van vorig jaar heb ik de taak 'gesprekken' gekozen als (één van de) minst leuke taak.

Kies 1 antwoord
2

Geef in aantal sterren aan hoe leuk je het vind om gesprekken te doen

3

Wat is de reden waarom jij de taak 'gesprekken' niet (altijd) leuk vind? (max 2 antwoorden)

Kies één of meer antwoorden
4

Wat zou jou helpen om de taak gesprekken aantrekkelijker te maken?

5

Ik zou graag eens met iemand mee willen lopen die veel ervaring heeft met gesprekken om van te leren

Kies één antwoord
6

Nu wat vragen over het ASP: In de enquete van vorig jaar heb ik de taak 'ASP' gekozen als (één van de) minst leuke taak.

Kies één antwoord
7

Geef in aantal sterren aan hoe leuk je het vind om ASP te doen

8

Wat is de reden waarom jij de taak 'ASP' niet (altijd) leuk vind? (max 2 antwoorden)

Kies één of meer antwoorden
9

Wat zou jou helpen om de taak ASP aantrekkelijker te maken?

10

Ik zou graag eens met iemand mee willen lopen die veel ervaring heeft met ASP om van te leren

Kies één antwoord