Hallo allemaal,
In 2024 is iedereen gevraagd voor de planning de taken te nummeren van leukst naar minst leuke taak. Hieruit kwam naar voren dat de taken 'gesprekken' en 'asp' als het minst leuk worden ervaren. Nu willen we in kaart brengen waar dit aan ligt en hoe we deze taken leuker kunnen maken.
Neem alsjeblieft een paar minuten de tijd om de volgende enquête (10 vragen) in te vullen.
Let op! Eerst wat vragen over de taak 'gesprekken', daarna wat vragen over de taak 'ASP'
Als je nog vragen hebt, stel ze aan de co's of Jorina