.

Vattenhusets Hyresgäster

Hej, skulle du kunna få ta några minuter av din tid för att fylla i följande enkät.

Säkrad
logo
Hyresgästers upplevelse och önskemål
1

Vilken bassäng hyr ni?

Vilken plats.
2

Gick det bra att boka er tid?

3

Saknar ni något på anläggningen?

logo
Hyresgästers upplevelse och önskemål
4

Hur upplever ni att det är städat när ni kommer?

Välj ett eller flera svar
5

Alla hyresgäster ansvarar för sina kunder/patienter/brukare. Hur fungerar det för er?

Den som är ansvarig är alltid sist!
6

Alla skall städa efter sina grupper. Vilket moment känner ni är svårast?

Nedan är de moment som alla skall genomföra efter att man är klar i poolen och innan man lämnar lokalen.
7

Saknar du eller ni något eller önskar ett besök från oss för att få hjälp med något på plats?

Tack för din tid och din feedback!

Vi vill tacka för er tid och för att ni hyr av oss, vi hoppas på att se er igen!