.

Utvärdering Strömnäs GIF skidor grupp 3 2018-2019

Vi vill gärna ha dina synpunkter för att få så bra och roliga träningar som möjligt då glädje är det viktigaste. Sätt också betyg 1-6. Om du inte har deltagit

Säkrad
1

Höstlägret i Arjeplog

2

Vad var bra i Arjeplog och vad kan vi göra bättre?

3

Höstlägret på Lindbäcksstadion

4

Vad var bra på Lindbäcksstadion och vad kan vi göra bättre?

5

Barmarksträningen på Furuberget

6

Vad var bra på Furuberget och vad kan vi göra bättre?

7

KM löpning på Furuberget

8

Vad var bra på KM löpning på Furuberget och vad kan vi göra bättre?

9

Klassiskt

10

Vad var bra med klassiskt och vad kan vi göra bättre?

11

Fristil/skejt

12

Vad var bra med fristil/skejt och vad kan vi göra bättre?

13

KM fristil/skejt

14

Vad var bra med KM fristil och vad kan vi göra bättre?

15

Tävlingar

16

Vad var bra med tävlingar och vad kan vi göra bättre?

17

Tränarna

18

Vad var bra med tränarna och vad kan vi göra bättre?

19

Övrigt

Vad var bra och vad kan vi göra bättre?