.

Bildkommunikation i tandvården

​Hej!

Jag studerar till tandsköterska och är klar med min utbildning i december. Jag är jättetacksam för att du svarar på min enkät som en del av mitt examensarbete där jag undersöker i vilken utsträckning tandvården använder sig av bildkommunikation vid behandlingssvårigheter till barn med autism/asperger.

Säkrad
1

Hur gammal är ditt barn?

Svara med en siffra
2

Till vilken tandvårdsklinik går ni med ert barn?

Välj ett svar
3

Har ditt barn haft- eller har svårigheter med tandvårdsbesök

Välj ett svar
4

När besökte ni tandvården senast med ert barn?

Välj ett svar
5

Har den tandvårdskliniken ni går hos använt sig av bildstöd/bildkommunikation ?

Välj ett svar

Om bildstöd inte varit aktuellt så kan du trycka på "skicka in" direkt utan att markera någon stjärna.

6

Upplever ni att bildstöd/bildkommunikation har varit till hjälp och stöd vid tandvårdsbehandling vid nuvarande tandvårdsklinik?

Vänligen markera på denna 10-gradiga skala hur nöjda ni är med bildstöd vid inskolning
7

Upplever ni att bildstöd/bildkommunikation har varit till hjälp och stöd vid tandvårdsbehandling vid nuvarande tandvårdsklinik?

Vänligen markera på denna 10-gradiga skala hur nöjda ni är med bildstöd vid inskolning