Hej!
Jag studerar till tandsköterska och är klar med min utbildning i december. Jag är jättetacksam för att du svarar på min enkät som en del av mitt examensarbete där jag undersöker i vilken utsträckning tandvården använder sig av bildkommunikation vid behandlingssvårigheter till barn med autism/asperger.