Ik snap hoe het kan voelen: "Ik ben nog niet fit", "Misschien is dit niets voor mij", "Straks kom ik niet lekker mee met de groep"
Geen zorgen!
Met onze 1-op-1 sessie die je erbij krijgt leer ik je de basis van de technieken alvast en de groepslessen zijn zo ingedeeld dat je altijd op je eigen niveau mee kan doen! (Ook als je pas net begint)
We gaan je in deze maand de basis leren zodat jij nooit meer in de sportschool hoeft te staan zonder te weten wat je moet doen. We leren je de 4 beweegpatronen die voor ons centraal staan zodat je later alle oefeningen hiernaar kan herleiden.
We bestaan nog niet heel lang maar in het half jaartje dat we bestaan hebben we al meer dan 120 mensen mogen helpen om veilig en effectief te leren trainen.