.

Cheesegolf

Geachte Heer / Mevrouw, neem alstublieft een paar minuten tijd om de volgende enquête in te vullen.

Beveiligd
1

Ik vind het jammer dat Cheesegolf niet door gaat?

Kies één of meer antwoorden
2

Ik ken het evenement en zie graag dat het elke 2 jaar wordt georganiseerd?

Kies één antwoord
3

Ik vind het evenement wat oubollig en zie graag dat het in een nieuw jasje wordt gestoken?

Kies één antwoord
4

Ik lever een inspanning bij de verkoop van de flights richting mijn eigen netwerk?

Kies één antwoord
5

Ik ben van mening dat de verkoop van flights een taak is voor de leden van de commissie Cheesegolf?

Kies één antwoord
6

Cheesegolf was al jaren een traditie met het lopen van 18 holes. Ik deed dit jaar niet mee, omdat ik niet geloof in de vernieuwing naar 9 holes of 12 holes. Ik doe weer mee als zodra het weer 18 holes zijn.

Kies één antwoord
7

Het organiseren van het evenement kost ons als vereniging veel capaciteit. Te veel om aan onze leden te vragen?

Kies één antwoord
8

In de organisatie van Cheesegolf moeten ook professionals zitten die flights kunnen verkopen

Kies één antwoord
9

Ik heb (bijna) nog nooit mee gedaan met Cheesegolf ?

Kies één antwoord
10

Ik vind de kosten om het evenement te organiseren te hoog ?

Kies één antwoord
11

Dit is de laatste vraag. De enquete is anoniem of je moet hier je naam weergeven. Heb jij ideeën voor een volgende editie van Cheesegolf?