.
Cheesegolf
Geachte Heer / Mevrouw, neem alstublieft een paar minuten tijd om de volgende enquête in te vullen.
Beginnen
Beveiligd
Survio
Maak een enquête
1
Ik vind het jammer dat Cheesegolf niet door gaat?
Kies één of meer antwoorden
Ja
Nee
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
2
Ik ken het evenement en zie graag dat het elke 2 jaar wordt georganiseerd?
Kies één antwoord
Ja
Nee
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
3
Ik vind het evenement wat oubollig en zie graag dat het in een nieuw jasje wordt gestoken?
Kies één antwoord
Ja
Nee
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
4
Ik lever een inspanning bij de verkoop van de flights richting mijn eigen netwerk?
Kies één antwoord
Ja
Nee
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
5
Ik ben van mening dat de verkoop van flights een taak is voor de leden van de commissie Cheesegolf?
Kies één antwoord
Ja
Nee
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
6
Cheesegolf was al jaren een traditie met het lopen van 18 holes. Ik deed dit jaar niet mee, omdat ik niet geloof in de vernieuwing naar 9 holes of 12 holes. Ik doe weer mee als zodra het weer 18 holes zijn.
Kies één antwoord
Eens
Oneens
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
7
Het organiseren van het evenement kost ons als vereniging veel capaciteit. Te veel om aan onze leden te vragen?
Kies één antwoord
Eens
Oneens
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
8
In de organisatie van Cheesegolf moeten ook professionals zitten die flights kunnen verkopen
Kies één antwoord
Eens
Oneens
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
9
Ik heb (bijna) nog nooit mee gedaan met Cheesegolf ?
Kies één antwoord
Eens
Oneens
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
10
Ik vind de kosten om het evenement te organiseren te hoog ?
Kies één antwoord
Eens
Oneens
Geen mening
Anders (specificeer alstublieft)
11
Dit is de laatste vraag. De enquete is anoniem of je moet hier je naam weergeven. Heb jij ideeën voor een volgende editie van Cheesegolf?
Versturen
Enquête maken