Hej!
Vi är fyra tjejer från Blackebergs gymnasium som har startat ett UF-företag. Vår idé är att göra en tacksamhetsdagbok i syfte att hjälpa människor inom exempelvis vården att få positivare tankemönster i deras utveckli