Tämä kysely on täysin anonyymi. Se liittyy lukion 3. psykologian kurssiin, jossa käsitellään kognitiivista toimintaa. Kysely on kurssityötä varten ja kohdistettu opiskelijoille tai juuri valmistuneille.
Tämä kysely koskee multitaskausta. Multitaskaus tarkoittaa monen asian tekemistä samanaikaisesti.
Kiitos paljon vastauksistasi