Hej!
Jag studerar till Trafiklärare och gör mitt säkerhetsarbete om hur det är att ta körkort när man har ADHD/ADD och AST/AS. Detta för att kunna öka min förståelse och bredda min kunskap inom detta område. Denna undersökning vänder sig till dig som tagit körkort men även till dig som håller på att ta körkort.
Genom att fylla i denna 5-10 minuters enkät hjälper du mig att nå bästa möjliga resutlat.