Hej Föräldrar,
Till hösten drar inomhussäsongen igång och då finns handboll, innebandy och futsal att träna.
Svara gärna på denna enkät så snart som möjligt så att vi får en känsla av vilka av er som kan tänka er att träna GUIF P2014 CSÅ under inneperioden. Svara även på enkäten om ni INTE vill vara tränare.
Hälsningar,
Fotbollstränarna via Sofia