Stort tack för att du svarar på vår enkät!
/Antonia, Cecilia, Michaela och Viktoria
När du svarar på enkäten, ha gärna i åtanke att konceptet berör en pop-up bar med beachy Bahamas känsla!
Vi är fyra studenter på Campus Varberg som läser andra året av Event Management programmet. Just nu har vi ett projekt med syfte att utveckla vårt pop-up bar koncept, det är inte något som kommer att genomföras på riktigt utan vi önskar enbart svar för att kunna utveckla vårt skolarbete så bra som möjligt.
Tack på förhand för dina svar! ❤